woensdag 16 oktober 2013

Mededeling



Voor degene die hier terecht zijn gekomen omdat ze één van de onderstaande websites wilde bezoeken heb ik slecht nieuws. Sinds 15 oktober 2013 ben ik definitief gestopt met het beheren en onderhouden van deze websites.
Voor wie interesse heeft, ze staan allemaal te koop.

  • transvrouw.nl
  • transgender-support.nl
  • transgendersupport.nl
  • genderdysforie.com
  • genderjongeren.com
  • genderkinderen.com
  • genderkinderen.nl
  • transgendergedenkdag.com
  • transgender-gedenkdag.nl
  • transgender-art-activism.nl
  • transgender-art-activism.com
  • transgender-art-activisme.nl

Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging en zeg de transgender-wereld gedag. In december vertrek ik voor langere tijd naar het buitenland en in de toekomst ga ik me met andere dingen bezighouden waar ik de laatste jaren weinig tijd aan heb besteed, zoals o.a schrijven en schilderen.

Ik heb het beheren en up-to-date houden van allerlei transgender gerelateerde informatie en nieuwsberichten voor deze websites/blogs met plezier gedaan. Naast deze websites was ik ook o.a als buddy/vrijwilliger werkzaam.
Ik heb diverse transgenders begeleidt in hun proces die er helemaal alleen voor stonden, verder een luisterend oor bieden en advies geven als men er zelf niet meer uit kwam bij de vele hobbels en keuzes die het proces van transformeren naar een ander geslacht met zich meebrengt.

---
pmc © 16 oktober 2013