woensdag 16 augustus 2017

Nog even niet naar Thailand



Mijn gepland verblijf van 1 november 2017 t/m 30 mei 2018 gaat helaas niet door vanwege een ziekenhuisopname i.v.m een behandeling van de leukemie die sinds kort weer actief is.
Als alles goed gaat kan ik tegen het einde van het jaar toch even afreizen naar Thailand, helaas kan ik dan maar hooguit vier weken blijven i.v. m controles en eventuele nabehandelingen.
Volgend jaar (2018), zal er ook heel anders uitzien dan ik van te voren gepland had. Waarschijnlijk geen lang aaneengesloten verblijf, maar een aantal korte vakanties tot ik weer voldoende herstel ben en alles stabiel is.
Gelukkig heb ik mijn boeking voor de geplande vluchten van 31 november 2017 en 30 mei 2018 met de KLM in de 'wacht' kunnen zetten, zodat ik deze op een later tijdstip kan gebruiken.

Dus, sinds vandaag verblijf ik de komende weken tot waarschijnlijk half/eind september op Zorgafdeling 3B Hematologie van het Ziekenhuis, VU medisch centrum in Amsterdam. Zo gauw ik weer herstelt ben van de chemotherapie mag ik weer naar huis om verder aan te sterken en nog één of meerdere poliklinische behandelingen om dit behandeltraject af te sluiten. Ondanks een slechte prognose op langere termijn (gebaseerd op de diagnose in 2014), ga ik me weer voor de volle 100 % inzetten om weer zo snel mogelijk naar Thailand af te reizen en daar weer verder gaan met het genieten van het leven, zo lang het nog duurt.

Voor meer informatie, zie mijn andere website: Leven met polyneuropathie (en leukemie)

---

UPDATE: 6 september 2017

Vandaag dag 21, beenmergonderzoek gehad om te kijken of de leukemie in remissie is. De uitslag laat even op zich wachten. Ondertussen hoop ik dat de bloedwaardes weer langzaam gaan stijgen zodat het beenmerg weer op eigen kracht gaat werken.



---
pmc © 16 augustus 2017

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.