dinsdag 27 augustus 2013

Nieuwe reis

Overwinteren in Zuidoost Azië (Thailand, Cambodja en Vietnam)
Vandaag heb ik mijn reis voor de komende winter geboekt. Rechtstreekse vlucht met de KLM vanaf (Schiphol) Amsterdam naar (Suvarnabhumi Airport) Bangkok.
Ik vertrek op maandag 9 december 2013 en kom terug op dinsdag 25 maart 2014.
Nu alleen nog een vliegticket en visum regelen voor mijn tussendoor verblijf in Vietnam.

Voor eerdere reisverslagen van mijn verblijf in Zuidoost Azië, kijk dan op: Petra op reis in Zuidoost Azië.

---

UPDATE: 21 november 2013

Vanuit Thailand ga ik van 1 februari t/m 11 februari 2014 naar Cambodja (visum en vervoer regel ik tijdens mij verblijf in Bangkok), en van 25 februari t/m 11 maart 2014 ben ik in Vietnam (visum, vliegticket en hotel is al geregeld), daarna weer terug naar Thailand.



---
pmc © 27 augustus 2013