dinsdag 10 december 2013

Bangkok






Ik ben goed aangekomen in het Malaysia Hotel in Bangkok. De reis van Amsterdam naar Bangkok vloog voorbij, ik had ook niet anders verwacht.

Wat niet goed gaat is het werken op de iPad. Voorlopig even geen verslag van mijn vakantie omdat mijn vingers ruzie hebben met de iPad. Ook de app waarmee ik deze blog schrijf vind de nieuwste versie van het besturingssysteem van de iPad niet leuk. Met het schrijven van dit bericht, ben ik nu alweer ruim vier dagen mee bezig. Telkens gebeurd er wel iets met het programma of de iPad zelf. Nu zit ik weer in de lobby van het hotel achter een gewone pc met toetsenbord en muis om dit bericht te schrijven. Dit gaat ook niet echt geweldig. Ik heb geen zin om telkens naar een internetcafe te gaan om een blog te schrijven.

Verder gaat alles goed met mij en geniet ik met volle teugen van mijn vakantie.




---
pmc © 10 december 2013