zaterdag 17 november 2018

Zandvoort aan Zee



Vandaag samen met een vriendin vanuit Haarlem op de fiets een mooie fietstocht gemaakt en in Zandvoort heerlijk geluncht op het strand bij De Haven van Zandvoort. Een klein minpuntje als je buiten zit, is dat je je koekje waarschijnlijk kwijt bent aan de velen kauwen (vogels) die er bij zo'n strandtent rondhangen. Ik heb nog wel een foto van mijn koekje bij de muntthee, maar kreeg geen kans om het zelf op te eten,

Het was een mooie dag met een mooie heldere blauwe lucht maar wel koud. Dus het was voor mij de eerst keer sinds ik weer terug ben uit Thailand dat ik me lekker dik en warm moest aankleden. Wat het weer betreft, mogen ze niet mopperen hier in Nederland. Een mooie lange warme zomer en ook nog een mooi en warm najaar. Over een paar weken zit ik weer in Thailand en dan kan ik daar weer genieten van het strand de zee en het mooie weer.








---
pmc © 17 november 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.