woensdag 20 februari 2019

Smullen





Vandaag weer eens de heuvel/berg (Phratamnak) op gelopen. Het was voor mij de eerste keer na de ziekenhuisopname. Het viel niet mee, met twee kleine tussenstops vanaf het appartement naar het hoogste punt gelopen waar je een mooi uitzicht hebt over Pattaya. Daarna naar de Big Buddha gelopen, de andere top van Phratamnak. Naast de Big Buddha staan er ook kleinere boeddha's die een dag van de week vertegenwoordigen. De woensdag en vrijdag heeft twee boeddha;s, eentje van voor 12.00 uur 's middags en eentje na 12.00 uur.. Mijn boeddha, ik ben op een maandag geboren, is een staande boeddha die iets tegenhoud (het kwaad).




s'Avonds lekker gegeten in een typisch Thais restaurant. Ik kom hier al vanaf 2013 en het eten is nog steeds supergoed. Na het eten nog iets gedronken in Jomtien.

Zie ook mijn blog op: Petra op reis









---
pmc © 20 februari 2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.