woensdag 22 augustus 2012

Goed nieuws of slecht nieuws!

Ik ben vandaag gebeld door de arbeidsdeskundige van het UWV, deze deelde mij mede dat ik vanaf 12 november nooit meer hoef te werken en tot mijn pensioen van een IVA uitkering mag genieten.

Op zicht klinkt het als goed nieuws dat je niet meer hoeft te werken en verzekerd bent van een inkomen tot aan je pensioengerechtelijke leeftijd. Wanneer dat is, daar is de politiek het nog niet over eens.
Het slechte nieuws is dat ik ongeneeslijk ziek ben en niet weet wat er nog allemaal boven mijn hoofd hangt. Ik ben liever gezond en lekker aan het werk.

Erg toevallig dat ik dit nieuws vandaag op de verjaardag van mijn reeds lang overleden vader te horen kreeg. De goede man had ook weinig geluk met zijn gezondheid.
Zo lang ik nog leef, probeer ik nog alles uit het leven te halen en te genieten.

---
pmc © 22 augustus 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.