maandag 26 maart 2018

Wazig



Mijn zicht is te vergelijken met dichte mist. Sinds ik terug ben uit Thailand heb ik behoorlijk last van Graft versus Host, dit is een late reactie op de Donor Lymfocyten Infusie (DLI) van 13 oktober 2017.
Behalve dat ik alles wazig, onscherp en dubbel zie, kunnen mijn ogen ook geen licht verdragen. Niet alleen zonlicht, maar ook het licht van lampen en beeldschermen. Ik ben onder behandeling bij het VUmc, maar de resultaten blijven vooralsnog uit.Voor dit probleem geldt dan ook, geduld is een schone zaak.

Mijn leven is op dit moment heel erg beperkt en speelt zich voornamelijk af in het donker met als enige afleiding, luisteren naar NPO Radio 4, lezen, schrijven of een van de vele mooie musea's bezoeken is er voorlopig niet bij.
---
pmc © 26 maart 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.