woensdag 4 april 2018

Siegert





Gisteravond kreeg ik een telefoontje van de moeder van Siegert, het was geen goed nieuws. Siegert is op 1 maart dood gevonden in zijn woning en overleden aan een hartstilstand.
Siegert en ik hadden een bijzondere vriendschap en band, ik leerde hem in 2008 kennen in een totaal andere fase van zijn leven. Het leven was voor hem niet altijd even makkelijk. Ik zal onze vriendschap, gesprekken en humor vreselijk missen, Siegert is 28 jaar geworden.



---
pmc © 4 april 2018

2 opmerkingen:

  1. Een jaar later en ik lees dit bericht. Wat vreselijk. Ik kende Siegert van school en natuurlijk de AH waar hij zichzelf onvergetelijk heeft gemaakt in de meest positieve zin! Eén van de meest bijzondere en mooiste mensen die ik ooit heb gekend. Met vriendelijke groet, Julie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Julie, bedankt voor je reactie. Het was idd een bijzonder mens, heb vele fases van het leven van Siegert meegemaakt. Ik mis hem heel erg.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie.