vrijdag 28 augustus 2020

Staartoperatie



Gisteren ben ik geopereerd aan mijn linkeroog i.v.m staar in het Oogheelkundig Centrum in Zaandam door dokter Michel Zaal.
De operatie viel reuze mee, geen pijn of irritaties na afloop. Alleen dat je tijdens de operatie de hele tijd in het licht van de OK-lampen moet kijken is wel erg vervelend op het eind. De hele ingreep duurde ongeveer een half uur.
Vanochtend mocht het oogkapje af. Het zicht is nu al verbeterd, ik kan weer vrij helder en scherp zien (zonder bril). Mijn huidige bril is overbodig geworden, waarschijnlijk alleen een leesbril. Over een week moet het helemaal genezen zijn en dan heb ik ook een controle. Op 10 september word ik aan mijn rechteroog geopereerd.




---
pmc © 28 augustus 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.