vrijdag 14 augustus 2020

Toekomst



Wie van jullie weet waar je een glazen bol kunt kopen? Ik heb mijn goedwerkende en betrouwbare glazen bol in Thailand achtergelaten (gekocht bij Mr D.I.Y). Ik wil namelijk in september 2023 mij definitief vestigen in Thailand i.v.m pensionering. Vandaar een goed werkende glazen bol, ik wil dus wel een beetje zekerheid of dit haalbaar is gezien de huidige situatie in de wereld

Ondertussen ben ik alweer 14 dagen in Nederland en coronavrij. Over het weer heb ik niks te klagen alhoewel ik er niet echt van heb kunnen genieten, ik zat veel binnen (heb wel een grote groene tuin tot mijn beschikking) maar door de staar aan beide ogen is het felle zonlicht echt killing, ook ondanks een goede zonnebril. Zo ook is televisie kijken, werken op de laptop en smartphone niet echt lekker voor mijn ogen, na vijf minuten word alles wazig en knijp ik mijn ogen dicht. Ik sta op een wachtlijst voor een operatie en kan elk moment een telefoontje verwachten. Volgende week heb ik ook nog wat onderzoeken in het ziekenhuis hoe het met de rest van mijn lichaam gesteld is.

Ik was van plan om wat herinneringen en reisverslagen te schrijven over Thailand en de omringende landen. Dit zal ik even in de ijskast moeten zetten, net als de reisbubbels die de regering van Thailand voor ogen had. Wordt vervolgd.

---
pmc © 14 augustus 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.