dinsdag 6 januari 2015

Happy



De dag begon niet zo vrolijk (zie update van het vorige bericht), maar eindigde gelukkig in blijdschap. Vandaag ben ik verhuisd van een kleine eenpersoonskamer naar een super grote eenpersoonskamer. In deze kamer is op 26 september 2014 mijn behandeling en het gevecht tegen leukemie begonnen. In deze kamer wil ik op het einde van deze maand mijn behandeling (wat het ziekenhuis betreft) met succes afronden.

Vandaag kreeg ik ook weer bezoek van mijn twee dierbaarste vriendinnen, zijn weer terug van vakantie. Ik heb ze lijfelijk 20 dagen moeten missen, gelukkig wel regelmatig contact via telefoon, WhatsApp en Skype. Maar toch, elkaar weer in de armen sluiten en een knuffel te geven, dat is toch anders via de moderne communicatie. Die knuffel had ik ook hard nodig. Ik ben blij dat ze weer in de buurt zijn.
Verder heb ik vandaag nog hele lieve kaartjes ontvangen, van bekende en onbekende mensen. Ook dat deed me goed, bedankt voor jullie support.

---
pmc © 6 januari 2015