dinsdag 24 november 2020

Slecht nieuws







Vanavond lekker gekookt en gegeten. Dit is iets wat jezelf in de hand hebt. Eerder op de dag slecht nieuws ontvangen van eerdere onderzoeken. Mijn hematoloog belde mij vanmiddag om de uitslag te bespreken van het bloedonderzoek van afgelopen vrijdag. Een aantal onderdelen van het bloed waren niet goed en vereist verder onderzoek namelijk een beenmergonderzoek omdat het waarschijnlijk weer helemaal mis is in mijn beenmerg, recidief van de leukemie word niet uitgesloten. Dat is een zware tegenvaller, dat zou betekenen dat na 3 jaar het voor de tweede keer weer helemaal mis is.
Verder was vandaag ook de uitslag van de CT-scan longen van gisteren bekend in mijn dossier en deze was ronduit heel erg slecht. Ik wacht nu op een gesprek met de longarts en er zullen nog wel wat vervolg onderzoeken moeten plaatsvinden. Het was dus geen fijne dag voor mij. Het is me niet gegund om over een paar jaar van mijn pensioen te genieten in Thailand. Ik heb er een slecht gevoel over. Wordt vervolgd.

---
pmc © 24 november 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.